Start rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Dyżury Miejskiego Rzecznika Konsumentów

Od września, w siedzibach Rad Dzielnic Miasta Krakowa, w Starostwie Powiatowym i w poszczególnych gminach Powiatu Krakowskiego, odbędą się kolejne dyżury Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Tradycyjnie spotkania z Rzecznikiem odbywać się będą również w Magistracie.

W Magistracie pracownicy Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów przyjmują klientów od poniedziałku do piątku w godzinach od  7.40  do  15.30, przy al. Powstania Warszawskiego 10, Centrum Administracyjne, I piętro, box 72. Nie jest konieczne wcześniejsze umawianie się.  Można zgłaszać się osobiście, telefonicznie - (12) 616 92 31, (12) 616 92 32 oraz elektronicznie na adres mailowy rzecznik.konsumentow@um.krakow.pl.

Harmonogram dyżurów Miejskiego Rzecznika Konsumentów w siedzibach Rad Dzielnic (http://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=23487):

  • Dzielnica I; 06.09.10 r. 14.00 - 15.00; Rynek Kleparski 4,
  • Dzielnica II; 07.09.10 r. 14.00 - 15.00; al. Daszyńskiego 22,
  • Dzielnica III; 13.09.10 r. 14.00 - 15.00; ul. Dobrego Pasterza 6,
  • Dzielnica IV; 14.09.10 r. 14.00 - 15.00; ul. Białoprądnicka 3,
  • Dzielnica V; 20.09.10 r. 14.00 - 15.00; ul. Kazimierza Wielkiego 112/2,
  • Dzielnica VI; 21.09.10 r. 14.00 - 15.00; ul. Zarzecze 124 A,
  • Dzielnica VII; 27.09.10 r. 14.00 - 15.00; ul. Bolesława Prusa 18,
  • Dzielnica VIII; 28.09.10 r. 14.00 - 15.00; ul. Praska 52,
  • Dzielnica IX; 04.10.10 r. 14.00 - 15.00; ul. Żywiecka 13,
  • Dzielnica X; 05.10.10 r. 14.00 - 15.00; ul. Inicjatywy Lokalnej 5,
  • Dzielnica XI; 11.10.10 r. 14.00 - 15.00; ul. Wysłouchów 34,
  • Dzielnica XII; 12.10.10 r. 14.00 - 15.00; ul. Kurczaba 3,
  • Dzielnica XIII; 18.10.10 r. 14.00 - 15.00; Rynek Podgórski 1,
  • Dzielnica XIV; 19.10.10 r. 14.00 - 15.00; os. Dywizjonu 303 nr 34,
  • Dzielnica XV; 25.10.10 r. 14.00 - 15.00; ul. Miśnieńska 58,
  • Dzielnica XVI; 26.10.10 r. 14.00 - 15.00; os. Kalinowe 4,
  • Dzielnica XVII; 08.11.10 r. 14.00 - 15.00; os. Na Stoku 15,
  • Dzielnica XVIII: 09.11.10 r. 14.00 - 15.00; os. Centrum B bl. 6.

Harmonogram dyżurów Miejskiego Rzecznika Konsumentów w siedzibie Starostwa Powiatowego w Krakowie:

  • 10.09.2010 r. 14.00 - 15.00; al. Słowackiego 20,
  • 19.11.2010 r. 14.00 - 15.00; al. Słowackiego 20.

Harmonogram dyżurów Miejskiego Rzecznika Konsumentów w gminach Powiatu Krakowskiego (http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=27203):

  • 02.09.2010 r. 13.00 - 15.00; Urząd Gminy Zabierzów, ul. Kolejowa 11,
  • 09.09.2010 r. 13.00 - 15.00; Urząd Gminy Krzeszowice, ul. Grunwaldzka 4,
  • 16.09.2010 r. 13.00 - 15.00: Urząd Miejski Słomniki, ul. Kościuszki 64,
  • 23.09.2010 r. 13.00 - 15.00; Urząd Gminy Kocmyrzów-Luborzyca, Luborzyca 97,
  • 30.09.2010 r. 13.00 - 15.00; Urząd Gminy Sułoszowa, Sułoszowa 180,
  • 07.10.1010 r. 13.00 - 15.00; Urząd Gminy Zielonki, ul. Krakowskie Przedmieście 116,
  • 14.10.2010 r. 13.00 - 15.00; Urząd Gminy Mogilany, Rynek 2,
  • 21.10.2010 r. 13.00 - 15.00; Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia, Jerzmanowice 366 B,
  • 28.10.2010 r. 13.00 - 15.00; Urząd Gminy Michałowice, plac Piłsudskiego 1.

W pierwszym półroczu 2010 roku Miejski Rzecznik Konsumentów w Krakowie udzielił konsumentom porad telefonicznych, osobistych, pisemnych oraz e-mailowych w około 20 000 sprawach. Najwięcej porad dotyczyło usług telekomunikacyjnych, bankowych oraz sprzedaży nieruchomości. Rzecznik w tym okresie wystosował 227 wystąpień do przedsiębiorców. Z tego 132 sprawy zostały załatwione pozytywnie dla konsumentów, 6 spraw zakończyło się negatywnie, a 89 jest w toku (w tym 24 skierowano pozwami na drogę sądową). W sprawach usług turystyczno-hotelarskich, w pierwszym półroczu Rzecznik Konsumentów w Krakowie wystosował 7 wystąpień do przedsiębiorców. (PW)

pokaż metkę
Osoba publikująca: WIESŁAW SZCZUREK - Redakcja MPI
Podmiot publikujący: Kancelaria Prezydenta
Data publikacji: 2010-08-06
Data aktualizacji: 2010-08-06
Powrót

Zobacz także

Znajdź