W okresie od 22 czerwca do 5 lipca 2016 r. Wydział Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Krakowa prowadził konsultacje społeczne dotyczące przygotowania Programu Strategicznego Promocji Miasta Krakowa na lata 2016 -2022.
Istotą Programu Strategicznego Promocji było określenie zarówno wytycznych strategicznych (cele, grupy docelowe, główna idea promocyjna Krakowa i in.), jak i podstawowych ram realizacyjnych promocji miasta do roku 2022.
Program Strategiczny Promocji zakładał zaprogramowanie kluczowych przedsięwzięć promocyjnych aż do roku 2022, odnoszących się do różnych grup docelowych (mieszkańcy, turyści, przedsiębiorcy) i związanych z różnymi obszarami aktywności miasta (od turystyki, przez przedsiębiorczość, kulturę, sport, po edukację, czy bezpieczeństwo i zarządzanie środowiskowe).
Jednym z podstawowych zamierzeń Programu Strategicznego Promocji była koordynacja oraz zapewnienie realizacji najważniejszych zadań promocyjnych Krakowa – także tych, które polegają na promocji ważnych dla miasta inicjatyw rozwojowych w różnych dziedzinach zarządzania.
W trakcie trwania konsultacji, czyli pomiędzy 22 czerwca a 5 lipca 2016 r., odbyły się dwa spotkania informacyjne. Uczestnikom spotkań została zaprezentowana koncepcja przedmiotowego dokumentu i zawarte w nim założenia.
Projekt Programu Strategicznego Promocji Miasta Krakowa na lata 2016 -2022 dostępny był w serwisie internetowym „Dialog Społeczny” (www.dialogspoleczny.krakow.pl), w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Krakowa (www.bip.krakow.pl), na platformie internetowej: „Magiczny Kraków (www.krakow.pl). Na stronach: www.dialogspoleczny.krakow.pl oraz www.bip.krakow.pl znajdował się również Formularz Konsultacji.
Harmonogram spotkań
Poniedziałek 27.06 – g.18.00; Urząd Miasta Krakowa, plac Wszystkich Św. 3-4 sala Lea
Środa 29.06 – g. 17.00; Nowohuckie Centrum Kultury, al. Jana Pawła II 232, sala 3C
Wypełnione formularze konsultacyjne można było dostarczać w nieprzekraczalnym terminie do 5 lipca 2016 r. (decyduje data stempla pocztowego) na:
- adres poczty elektronicznej: promocja@um.krakow.pl;
- adres do korespondencji: Wydział Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Krakowa, ul. Plac Wszystkich św. 3-4, 31-004 Kraków.
Zobacz:
- Projekt „Programu Strategicznego Promocji Miasta Krakowa na lata 2016 -2022”;
- Ankietę internetową;
- Formularz konsultacji.